Matats - Alícia

Loading...

Matats - Hit

Loading...

dimarts, 14 d’agost de 2007

En "Xulu" piscines...



NOM:
Sergi

COGNOMS:
Rodríguez Alabau ( que la cua li cau, el gat se li menja, i no en té pel diumenge…que bona…ehhh…. companys ).

VA NÉIXER:
18 de Gener de 1989…si els càlculs no em fallen….

MOT:
Xulu Piscines … M’agradaria saber el perquè d’aquest sobrenom. Algú en té noció?¿?

ES DEFINEIX:

- Diferent de la gent “ normal ”.
- Sóc el notes del grup.
- Despistat i mal organitzat al 100%.
- Inteligent?¿? O empollon?¿? Aquesta és la qüestió….reflexionem-hi sisplau.
- El meu caràcter és ben estrany: els canvis d’humor em caracteritzen molt bé. ( en el fons sóc bromista i enrollat….l’únic que la gent no em coneix prou bé…)
- Sense la velocitat jo no seria el mateix.
- L’atribut que em diuen més sovint és “sonat”, tot i que jo crec que sóc una persona molt asenyada.

FUNCIÓ EN EL GRUP:
Atreure les noies...( tocar el teclat és secundari ).

SI NO TOQUES EL QUE TOCA, TOCARIA:
La guitarra elèctrica ( ja m’hi veig….ohhhhh….)

M’AGRADEN (les noies):
Mira…que vols que et digui…hi ha coses millors a la vida….

DE PETIT VOLIA SER:
Gran…( que bromista ). Deixant la broma…voliar ser ciclista, dentista, motorista, pilot de rally o metge.

I ARA VOL SER:
M’he adonat que no servia per les altres coses, o sigui que m’he decantat cap a la medicina. No rieu no…que ho dic mol seriosament ( voleu parar de riure!!! ).

BEGUDA PREFERIDA:
Si ho digués ja no seria un secret.

DIA DE LA SETMANA PREFERIT:
Dissabte ( i no ho dic per la franja horaria avançada d’aquest dia…)

GRUPS PREFERITS:
No suporto aquesta pregunta, però m’hi esfroçaré per una vegada a la vida:
Coldplay, Franz Ferdinand, Nirvana, The Red Hot Chilli Peppers, Depeche Mode, Maná ... i múltiples variants….ja veieu per on va la cosa no? No cal exemplificar més no?
P.D: També m’agrada la música Celta….val companys?

HOBBIES
El Mountain Bike, la música, el motocross, el rally i en general tots els esports de velocitat.


SEMPRE EM PREGUNTO:
Per què mai ningú m’enten?

PER CONVATRE ELS NERVIS ABANS D’UN BOLO:
Tancar-me a dins la furgo tot sol…

SI UN GENI LI CONCEDIS 3 DESITJOS:

Seguint el protocol del senyor “Lois”, a una illa deserta m’enduria:

- un mirall
- un cotxe, una moto..o algún vehicle capaç d’originar adrenalina al meu cervell…
- una noieta ben bufona



FRASE FILOSÓFICA:
De filosòfica no gaire, però:

“No corre mas quien mas acelera, sinó quien menos frena”.


ANNEX:

Gracies companys!!!

1 comentari:

loi ha dit...

q graaaan el nostre xulu/recaptador d fans femenines!

xDD

vinga companys, aviam si no ens plou per barrakes tot i q ho veig molt negre (lo pillaaaaah¿?¿?¿ cuñaaaaaaaa... xD)


aleee!