Matats - Alícia

Loading...

Matats - Hit

Loading...

diumenge, 8 de juliol de 2007

L'Uri...

NOM:Oriol

COGNOMS: Illa Ibañez

VA NÉIXER: El 3 d'abril de 1990 a Torroella de Montgrí.

MOT: en tinc varis, per uns “uri”, per altres “suprem, cargulillu, llima”

ES DEFINEIX:

- De caràcter un pel tímid i eventualment tranquil.
- Mentalitat tranquil·la però sempre amb el “cap ben clar”.
- Aficionat: AL GAS!

FUNCIÓ EN EL GRUP: violinista.

SI NO TOQUÉS EL QUE TOCA, TOCARIA: la guitarra si en sabés.

DE PETIT VOLIA SER: pastisser.

I ARA VOL SER: bon violinista.

M’AGRADEN: les noies maques, els cotxes més aviat em decantaria pels de RALLY, i com a cotxe de carrer, ja en faria prou amb un HONDA CIVIC TYPE-R. Les motos també m'apassionen, amb una decanteció pel cross i l'enduro.

BEGUDA PREFERIDA: La cervesa. “XIBECA”.

DIA DE LA SETMANA PREFERIT: El divendres.

SEMPRE EM PREGUNTO: ehhhhh!...per què?

GRUPS PREFERITS: Boikot, extremoduro, lendakaris muertos, envidia kotxina, non servium, kaotiko, albert pla, los porretas.

PER COMBATRE ELS NERVIS ABANS D’UN BOLO: no tinc nervis.

HOBBIES: el rally, el cross, diguéssim tot el que va relacionat amb el motor.

SI UN GENI LI CONCEDÍS 3 DESITJOS:

- tenir un MITSUBISHI LANCER EVO X, o un SUBARU IMPREZA WRX.

- córrer un rally amb un mitsubishi evo x.

tenir salut tota la vida, però ja serà difícil.


FRASE FILOSÒFICA:

La vida és com una escala de galliner; curta i plena de merda!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

uriiiii guapuuuuuuuuuu!

thas aixecat aqet mati?!?!'

jajajajajaj


aleeee ins dimcres xD

-eloi

Anònim ha dit...

fill de puta

Anònim ha dit...

uri illa ibañez:

et vols casar amb mi ?¿?¿